העלמת נימים וורידים בלייזר

עור חלק בלי נימים בולטים תוך 2-3 שבועות

נימים בולטים – זוהי הבעיה המוכרת לרבים מאתנו, במיוחד לנשים בהריון או מייד אחרי לידה, לאלה שעבודתם דורשת מאמץ פיזי, לחץ או עמידה ממושכת על הרגליים. אפילו ישיבה ממושכת עלולה להביא לבליטת נימים בפנים או בגוף. גורמים נוספים לבליטת הנימים הם צריכה מוגברת של אלכוהול ועישון. נימים יכולים לבלוט גם כתוצאה של נטייה גנטית.

במצב הנורמלי אנו לא מבחינים כלל בנימים, כי מדובר בכלי הדם הקטנים ביותר. כאשר נימים בולטים, יש להם מראה של נקודות אדומות, סגולות, כחולות או כהות בפנים או בגוף, וזוהי בעיה אסתטית די חמורה.

כאשר מדובר בנימים הטיפולים הקוסמטיים הרגילים, כמו משחות ותכשירים למיניהם, אינם יעילים. ואחרי אלקטרו-קואגולציה נשארות צלקות והיא גם גורמת לפגמנטציה יתרה.

העלמת נימים בלייזר באקסלנס קליניק

אקסלנס קליניק מציעה את הטיפול המהיר והיעיל ביותר, בלי כוויות וכאבים, שמביא להעלמתם של 80% מהנימים הבולטים – העלמת נימים בלייזר.

כ- 50 % מנימים נעלמים מיד כתוצאה מהטיפול, ועוד כ -30 %  יעלמו בקרוב אחרי הטיפול.

כדי להעלים את כל הנימים הבולטים על המטופל לעבור 2-3 טיפולים, כאשר המרווח בין הטיפולים הוא כחודשיים.

יתרון של טיפול בלייזר – העלמה שלמה

לייזר מעלים כל קוטר של נים, כאשר במהלך סקלותרפיה, שהיא נחשבת אחת השיטות היעילות ביותר, המחט עלולה להחטיא, ואז החומר הכימי מתפזר ולא מעלים את הנים כולו ומטופל צריך לעבור טיפול נוסף. חוץ מזה, לפעמים אחרי סקלותרפיה סביב נים מטופל נשאר סימן צהוב שאותו קשה מאד להעלים.

הטיפול בגלי רדיו הוא חדשני ויעיל, אבל לעתים קרובות המחט של המכשים היא דקה מדי ולא מצליחה לסתום את הנים לחלוטין ולכן הטיפול נכשל.

העלמת נימים באקסלנס קליניק מתבצעת ע"י רופאים בכירים בעלי ניסיון רב. במהלך הטיפול המטופל אינו חווה שוב חוויה בלתי-נעימה, אין גם שום תופעות לוואי חוץ מאדמומיות קלה.

טכנולוגיה

קרן לייזר פועלת על המוגלובין אשר בדופן של כלי דם, כך שהדופן נהרס ותכולת הנים נשפכת. הגוף מפנה את הרקמה באופן טבעי לחלוטין, בדיוק כמו אחרי מכה ושטף דם רגיל.

הטיפול הורס רק את הנימים ואינו פוגע כלל בעור.