שיקום והבראת השיער

השיער שלך נושר יותר מהרגיל? השיער הופך לדק יותר? האם הבעיה תורשתית? מה הפתרון?

אי אפשר להישאר אדישים למראה שיער נושר ודליל.

מעבר להשפעה על המראה החיצוני, נשירת שיער היא התראה מוקדמת על חוסר איזון בגוף.
התדלדלות השיער או נשירתו הן תופעות נפוצות למדי, העלולות להופיע בכל גיל ולפגוע בנשים וגברים כאחד . בניגוד לדעה הרווחת תופעות אלו עשויות להתפתח לא רק כתוצאה מסיבות גנטיות או תורשתיות אלא בשל שורה ארוכה של סיבות נוספות. את הטיפול בתופעות של נשירת שיער יש להתאים באופן אישי ומקצועי לכל מטופל ביחס ישיר לסיבת הנשירה .

מטרת הטיפולים

הטיפול מסייע לגוף לאזן את מחזורי הצמיחה של השיער על ידי מספר גירויים והחדרת חומרים פעילים ישירות לסביבת השורשים. המרצה מקומית ופיזיולוגית בעזרת מכשור רפואי מתקדם, יאיץ משמעותית את תהליכי הריפוי הטבעיים בעור הקרקפת, יגביר את זרימת הדם המקומית לשורשי השיער והחומרים הפעילים ימנעו מהורמון ה- DHT להיצמד לזקיקי השיער ולגרום בכך להתנוונות מהירה שהביטוי שלה הוא שיער דק יותר ודליל.
המוצרים ושיטת הטיפול מגובים במחקרים המוכיחים יעילות ותוצאות של צמיחה מחודשת טובה יותר ואף ריבוי עובי וצפיפות שיער במרבית מהמקרים. את התוצאות ניתן יהיה למדוד בצורה מדויקת ומדעית כבר לאחר מספר שבועות או חודשים.

הסיבות לנשירת שיער

במחקרים שונים, שעסקו בתופעת נשירת השיער ונערכו לאורך השנים נמצא, כי הידלדלות השיער או נשירתו עלולים להתרחש כתוצאה משורה ארוכה של גורמים שונים.
יתרה מכך, לעיתים נגרמת נשירת השיער כתוצאה משילוב של מספר גורמים. מספר סיבות אפשריות הנן מטען גנטי, חוסר איזון הורמונאלי, בעיות עור, בעיות בזרימת הדם ותופעות לוואי אפשריות של תרופות. בנוסף, מחסור בוויטמינים וחולשה במערכת החיסונית, כך במקרה של מחלות שונות ודיאטה קיצונית, תורמות אף הן לתופעה.
הדבר נכון גם לשינויים הורמונאליים אשר חלים בין השאר על האישה כמו למשל במהלך ההיריון, אחרי הלידה, גיל המעבר וכן במקרה של ציסטות בשחלות או חוסר איזון בלוטת התריס, מתח נפשי. גורמים אפשריים נוספים הם זיהום אוויר, קרינה, עישון, שימוש בסמים וצריכה מוגברת של אלכוהול ועוד…

1. נשירת שיער טיפוסית גברית Male Pattern Hair Loss
מאופיינת בתהליך הדרגתי וקבוע של התמעטות בשיער בחלק העליון של הקרקפת ומשאיר את העורך וצידי הראש עם שיער מלא. התופעה יכולה להתחיל בגיל מאוד צעיר ( אחרי גיל ההתבגרות) או בגיל יותר מתקדם . ההתקרחות מאופיינת בעיקר בגלל השינוי ההדרגתי שחל בעובי השיער, צבעו ואורכו.
2. נשירת שיער טיפוסית נשית – Female Pattern Hair Loss
אצל נשים התופעה נפוצה פחות מאשר אצל הגברים אך בהרבה יותר פוגעת רגשית ונפשית. נדיר מאוד לראות אישה קרחת, אצל נשים השיער מתדלדל בצורה מפושטת בחלק העליון של הראש, השיער הופך לדק יותר, השבילים מתרחבים והקרקפת נחשפת בהדרגה. ברוב המקרים השיער בעורף הרבה יותר סמיך. האפשרות להאריך שיער מתמעטת, ונשים רבות מתלוננות שהשיער שלהן כבר לא צומח או גדל. הנשירה הטיפוסית הנשית היא על רקע גנטי, ועשויה להתחיל בגיל מאוד צעיר אך זה נדיר, וככל שהגיל עולה כך התופעה נפוצה יותר. כל פתרון זמני לא יכול להיות יעיל מאחר והבעיה נחשבת כרונית. גיל המעבר הוא הגיל שהתופעה הכי נפוצה.

3.נשירת טלוגן – נשירה שיער מפושטת הקשורה לרוב לבעיה סיסטמית או מטבולית
Metabolic causes of hair loss
לעומת 2 הקטגוריות הראשונות, שיחסית קלות לאבחון וקשורות להשפעה גנטית, נשירת טלוגן קשורה לרוב למספר רב של גורמים. בנוסף, נשירת הטלוגן עשויה להופיע על רקע השפעה גנטית וכמובן להחמיר משמעותית את מצב השיער.
נשירת טלוגן מאופיינת בנשירה מסיבית של שיער הראש, ויכולה גם להתפשט לשיער הגוף. הנשירה יכולה להופיע בפתאומיות או בהדרגתיות, אך מוחשית ומפחידה הרבה יותר מהגנטית. נשירת טלוגן נפוצה יותר בקרב נשים ומאשר גברים. כל אישה שחווה נשירת טלוגן תנסה בכל דרך למצוא פתרון על מנת שתעצור. נשירת טלוגן מייצרת תסכולים, עוגמת נפש, דיכאון, ירידה בביטחון העצמי ובנשיות.
לרוב נשים פוחדות לאבד את כל שיערן במידה והיא לא פוסקת.
נשירת טלוגן יכולה להיות זמנית ולהפסק אחרי מספר חודשים מעצמה במידה והיא נגרמה מאירוע או בעיה זמנית. נשירת טלוגן נחשבת כרונית במידה והיא נמשכת יותר מ 3 חודשים ברציפות.
על מנת לטפל בנשירת טלוגן יש צורך לבצע תחקיר מדוקדק, ובדיקות מעבדה או אחרות על מנת למצוא את מקורה. נשירת טלוגן יכולה להיפסק ורק ומטפלים בגורם או בגורמים

במרפאתנו קיימים טיפולים מיוחדים:

  • טיפול מזוטרפיה: הזרקות מקומיות ללא מחטים (תרופתי או טבעי)
  • מיקרונידלינג בשילוב הכנות תרופתיות
  • טיפול RF
  • טיפולי המרצת הקרקפת בשיטת "רילואד"
  • תוספי מזון טבעיים וטיפולי מרשם על פי ממצאי בדיקות דם

במפגש הראשון נחשוף את הגורמים לנשירה המהווים כ-70% מהפתרון:

  • בדיקה קלינית של מצב השיער ועור הקרקפת
  • תשאול מעמיק- רקע רפואי וסימפטומים
  • הסבר מדעי לגבי פוטנציאל השיקום והשיפור
  • התאמת סוג הטיפול, תדירות ותוצאות צפויות

Copyright ©2024 Excellence-Clinic.co.il All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?