טיפול בצלוליט

אפשר בהחלט לומר, כי צלוליט הוא מגפה. צלוליט, הצטברות שומן תת-עורית, הגורמת להמראה גבשושי ולא אחיד של העור באזורי הישבן, הירכיים, הבטן והזרועות, הוא נחלתן גם של נשים רזות וגם מלאות (ואף קצת אצל הגברים). הנתונים הסטטיסטיים מראים כי צלוליט מטריד לפחות 90% מכלל הנשים.

אחד המיתוסים הקיימים בנוגע לצלוליט הוא שניתן להעלים אותו רק באמצעות שתיה מרובה, שמירה על תזונה נבונה ופעילות גופנית סדירה. כל אלה בהחלט המלצות נכונות לחיים הטובים, אך לצערנו, הן אינן רלוונטיות במקרים של צלוליט.

להלן מספר שיטות להיעלמות צלוליט שקיימות אצלנו בקליניקה:

  • עיסוי לימפטי – מנקז את נוזל הלימפה בצורה אחידה בגוף, מזרז את חילוף החומרים
  • עיסוי הוואקום – שיטת הפעולה דומה ללישה של בצק, כאשר המטופלת לבושה בחליפת מגן אשר מונעת היווצרות של שטפי דם ופגיעות בעור
  • אולטרה-סאונד / לייזר / גלי קול – ע"י חינום השכבה התת-עורית ממריצים את מחזור הדם ומנקים אל הפסולת שהצטברה.
  • מזו-תרפיה – לאזורים הבעייתיים תוך כדי הרדמה מקומית מוזרקת תערובת של חומרים מיוחדים המפרקים את תאי השומן. השומן והפסולת מתנקזים למערכת הדם ומפונים מהגוף בהמשך ע"י מערכת הלימפה.

מרפאתנו מתמחה בטיפולים בטיפולים העלמת צלוליט בהתאמה אישית לצרכי המטופלת. לרשותך צוות מנוסה של 5 רופאים מומחים לעור ולכירורגיה פלסטית שיתאימו עבורך את הטיפול המתאים לך ביותר בראייה הוליסטית כוללת ובשירות של חמישה כוכבים. לפרטים צרי עמנו  קשר עוד היום בטלפון 03-757-7051 או בטופס יצירת קשר באתר, ספרי לנו במה תרצי לטפל ונשמח להתאים לך את הטיפול האופטימלי.

Copyright ©2024 Excellence-Clinic.co.il All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?