מילוי קמטים וטיפולי בוטוקס

Filling-wrinkles-long-greyהפנים שלך נראות עייפות ומבוגרות. השנים וכוח המשיכה הביאו לרפיון של העור ולצניחתו, פגעי מזג האוויר וקרינת השמש לירידה בלחות וברעננות שלו, ולא משנה כמה השתדלת להקפיד על תזונה נכונה ועל טיפוח הגוף, לבסוף גילית שאי אפשר באמת לעצור את השעון.

לכל אחת זה קורה מתישהו, הופעה הדרגתית אבל עיקשת של קמטוטים, קמטים וחריצים באזור הפנים, הצוואר והמחשוף.

השאיפה לשפר את החזות החיצונית ולשוות לעור פנינו מראה צעיר, הביאה לפיתוח אינספור סוגי טיפולים אסתטיים לטשטוש קמטים. במהלך העשור האחרון התבצעה פריצת דרך בטיפול בקמטים עם התקדמות בחומרי וטכניקות ההזרקה של חומרי מילוי לפנים, אשר מהווים אלטרנטיבה פשוטה, בטוחה, זולה ויעילה לניתוחים פלסטיים ופרוצדורות פולשניות כפתרון לסוגיה.

הזרקת בוטוקס – בוטולינום טוקסין

טיפול פופולרי ביותר נגד קמטים מתבצע על ידי הזרקת כמויות מזעריות של רעלן בטוח לשימוש, המוכר בשמו המסחרי – בוטוקס. החומר פועל על עקרון של שיתוק עדין של שרירי ההבעה בפנים ועל ידי כך ריכוך הקמטים שהם יוצרים וקבלת החלקה זמנית של האזור המטופל.

הטיפול מהיר ובטוח ביותר, תוצאותיו מיידיות והוא ומתאים בעיקר לטשטוש קמטים באזור המצח, בין הגבות ומסביב לעיניים.

הזרקת חומרי מילוי

טיפולים נוספים להחלקת קמטים ללא ניתוח, שמככבים בראש רשימת הטיפולים הנחשקים ביותר, הם טיפולי מילוי קמטים, לרוב על בסיס קולגן או חומצה היאלורונית. הקולגן הוא חלבון שנמצא בעור ומספק לו את הגמישות והמראה המוצק. חומצה היאלורונית היא מולקולת רב-סוכר, שמזינה את עורנו ותורמת למראה רענן וצעיר. כיוון שחומרים אלה קיימים בגופנו באופן טבעי, הם נחשבים בטוחים ביותר לשימוש.

הזרקת החומרים הללו לאזורים שדורשים טיפול מתבצעת בשימוש מחט דקיקה או קנולה (מחט א-טראומטית עגולה), ללא כאב וללא צורך בפרוצדורה פולשנית. מילוי העור מסב לו נפח שגורם לאפקט מתיחה וטשטוש של הקמטים והקמטוטים. החומרים המוחדרים עצמם מזינים את העור והרקמה התת-עורית, מעודדים התחדשות טבעית של קולגן, משפרים את גמישותו ומיטיבים עם מראהו הכללי במידה ניכרת.

חומרי המילוי מתאימים בעיקר לטיפולים מתחת לקו העיניים, לקמטים וקמטוטים מסביב לעיניים ובעפעפיים, מילוי לחיים, סביב השפתיים, הסנטר והצוואר.

בשבילך, רק הטוב ביותר

אצלנו באקסלנס קליניק תל אביב ההזרקה מתבצעת על ידי רופאי עור או כירורגיים פלסטיים בלבד המשתמשים במיטב חומרי המילוי, כי כשמדובר בפנים שלך לא מתפשרים על פחות מהאיכותי והטוב ביותר. מיד לאחר הטיפול תוכלי לראות את התוצאות המדהימות ולחזור מיד לפעילות רגילה.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירי פרטים דרך האתר או חייגי אלינו – 03-7577051

Copyright ©2024 Excellence-Clinic.co.il All Rights Reserved

Log in with your credentials

Forgot your details?